فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 22 ميليارد و 573 میلیون ريال طی 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران انتظامی استان طی 24ساعت گذشته با اشراف کامل اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، 20 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: طی این مدت با تلاش ماموران، یک میلیون و 500 هزار نخ سیگار، 13 هزار و 930 متر پارچه، 105 دستگاه لوازم خانگی و صوتی-تصویری، 610 کیلو برنج و هشت هزار و 218 ثوب البسه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده 22 میلیارد و 573 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با تشکیل 30 فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا 20 متهم در این رابطه نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اجرای مستمر طرح های مبارزه با قاچاق و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس گفت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان با قاچاقچیان کالا وارز برخورد می کند.


انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.