نماینده مردم میاندوآب و شاهین‌دژ گفت: هیچ فرد یا گروهی حق ندارد به عنوان آزادی به استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی ایران خدشه‌ای وارد کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب و شاهین‌دژ در تذکر کتبی خود در صحن علنی مجلس گفت: من به خودم اجازه تذکر دادن را نمی‌دهم اما خوب است که با همدیگر دو اصل را مطالعه کنیم.

وی افزود:‌ یکی اصل نهم جمهوری اسلامی است که می‌گوید آزادی، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی از یکدیگر تفکیک‌ناپذیرند و حفظ آن وظیفه دولت و آحاد مردم است. هیچ فرد یا گروهی حق ندارد به عنوان آزادی به استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی ایران عزیز خدشه‌ای وارد کند.

وی در ادامه به بیان اصل دیگر پرداخت و گفت: اصل 67 قانون اساسی قسمی است که در برابر قرآن مجید یاد کردیم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران باشیم و در انجام وظایف وکالت،‌ امانت و تقوا را رعایت کنیم و در حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشیم و از قانون اساسی دفاع کنیم، درود بر انقلاب،‌ اسلام و ایران و پاینده باد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار