فرماندار شهرستان اهر بر تسریع در اجرای تعهدات از سوی خیران در احداث واحدهای آموزشی در شهرستان اهر تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: در جشنواره خیرین مدرسه ساز، احداث 24 واحد آموزشی توسط خیران تعهد شده است که امیدواریم با احداث به موقع این تعداد واحد آموزشی تا حدودی مشکلات فضای فیزیکی واحدهای آموزشی حل شود.

وی افزود: از 24 واحد آموزشی تعهد شده از سوی خیران برای احداث، 18 واحد آموزشی در روستاهاست و 6 واحد آموزشی نیز در نقاط مختلف شهری است.

فرماندار شهرستان اهر همچنین با اشاره به فرا رسیدن سال جدید از خیران و همچنین مدیران و معلمان مدارس نیز خواست با کمک های هرچند ناچیز خود به دانش آموزان بی بضاعت کمک کنند.

عابدی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو در سال 96 از مدیران و معلمان خواست بدون جانبداری از کاندیدای خاصی مردم و دانش آموزان را برای شرکت در انتخابات پیش رو تشویق کنند.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز با بیان اینکه خانه معلم شهرستان اهر در حال احداث است گفت: برای تکمیل این خانه معلم 8 میلیارد ریال پول نیاز است.

شجاعی هوشمندسازی مدارس شهرستان اهر را از اولویت های مهم دانست و افزود: متأسفانه با امکانات دولتی نمی توانیم تمامی مدارس را هوشمندسازی کنیم که لازم است در این زمینه خیران نیز کمک کنند.
 
وی گفت: از سوی خیران برای دانش آموزان مدارس دولتی کتب کمک آموزشی به مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اهداء شده است.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.