مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: خوزستان یکی از حادثه خیزترین استان ها در بخش حوادث جاده‌ای است و متأسفانه آمار مرگ و میر ناشی از حوادث جاده‌ای هم در آن بسیار بالاست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: هدف از برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی جستجو و نجات در حوادث شهری و جاده‌ای، تربیت نجاتگر متخصص در حوادث شهری و ترافیکی است.

وی افزود: خوزستان یکی از حادثه خیزترین استان ها در بخش حوادث جاده‌ای است و متأسفانه آمار مرگ و میر ناشی از حوادث جاده‌ای هم در آن بسیار بالاست و با برگزاری این دوره‌ها تلاش می‌کنیم تا حد ممکن در کاهش آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات بکاهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات در خوزستان نگران کننده است که این مسئله ضرورت برگزاری این دوره‌ها را به خوبی نشان می دهد.

خدادادی افزود: گاهی اوقات به خاطر یک غفلت یا اشتباه کوچک رانندگان در جاده‌ها حوادث بزرگ و اتفاقات تلخی رخ می‌دهد که مایه تأثر جامعه می‌شود برای مواجهه با این حوادث و به حداقل رساندن آمار تلفات باید به روشهای پیشگیرانه سوق پیدا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: مرگ و میر بالای ناشی از تصادفات علاوه بر خسارت‌های جانی و مالی بسیار زیاد تبعات منفی خسارت‌باری هم برای بازماندگان و قربانیان به همراه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.