کاروان تیم فوتبال استقلال خوزستان به اهواز بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ این تیم پس از پشت سر نهادن سفری 12 روزه و انجام دو بازی با تیم های الفتح عربستان و الجزیره امارات شامگاه سه شنبه به اهواز بازگشت.

هواداران این تیم که از ساعت ها قبل در فرودگاه حاضر بودند به هنگام ورود بازیکنان با سر دادن شعار های ' موسوی کاپلو' ' استقلال زلزله ' ' استقلال آسیایی' از این تیم استقبال کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به همراه رییس هیات فوتبال خوزستان با اهداء دسته گل از بازیکنان تیم استقلال خوزستان استقبال کردند.

طبق برنامه اعلام شده، استقلالی ها فردا استراحت می کنند و از روز پنجشنبه تمرین خود را برای بازی درمقابل تیم ماشین سازی تبریز از سر خواهند گرفت.

آبی پوشان خوزستانی در هفته بیست و سوم لیگ برتر ساعت 15 روز شنبه 14 اسفند در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم ماشین سازی تبریز هستند.

 در این میان سرمربي استقلال خوزستان از حل نشدن مشکلات مالي اين تيم گلايه کرد.
سيروس پورموسوي با اشاره به مشکلات مالی تيم از مسئولان استان خوزستان گلايه کرد و گفت: برخلاف مطالبی که در خصوص تقويت مالی تيم منتشر می شود، متاسفانه تاکنون به اين تيم کمک مالی نشده است.

وی افزود: حتي هنگام سفر جهت انجام ديدارهای آسيايی، مسئولان استان براي بدرقه تيم نيامدند.

سرمربی استقلال خوزستان با تقدير از تيم و بازيکنانش که با وجود مشکلات زياد عملکرد قابل قبولی در ليگ قهرمانان آسيا داشته اند، از مسئولان استان خوزستان خواست با توجه بيشتر مشکل مالي تيم را رفع و زمينه موفقيت هاي استقلال خوزستان در بازی های آسيايی را فراهم کنند.

استقلال خوزستان در دومين بازي خود در مرحله گروهي با برد شيرين مقابل تيم قدر الجزيره امارات هم اکنون با 6 امتياز در صدر گروه دوم اين رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.