مرکز خدمات جامع درمانی و بهداشتی طرود شاهرود با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا خباز استاندار سمنان در آیین افتتاح این مرکز گفت : هیچ کاری نزد خدا بعد از فرایض دینی، اجرو پاداشی بالاتر از خدمت به مردم ندارد حال چه بهتر آنکه این خدمات در حوزه بهداشت و درمان باشد.

محمدرضا خباز با بیان اینکه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی طرود در زمینی به مساحت دو هزار و ۷۰۰متر مربع و زیربنای ۴۹۵ متر مربع ساخته شده است، افزود: این مرکز سه هزار و ۲۰۰ نفر را زیر پوشش خود خواهد گرفت.

محمد محمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در سال جاری سه پروژه بهداشت و درمان طرود در قالب طرح  تحول سلامت در دست پیگیری است تا بتوان با ارائه خدمات به مردم خدمت رسانی کرد.

محمد محمدی افزود : ساختمان مرکز خدمات جامع درمانی بهداشتی طرود در زمینی به مساحت ۴۹۵متر مربع با اجرای ۲۲۰متر دیوارکشی در عرض یک سال و نیم با جمعیت تحت پوشش سه هزار و ۱۰۰نفر در طرود و یک هزار و ۴۰۰نفر در روستاهای همجوار به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد : این مرکز دارای بخش هایی مانند پزشک عمومی، دندانپزشکی، خدمات سالمندی، میانسالی، بهداشت محیط، بهورزی، بیماری های واگیر دار و غیرواگیردار با اعتبار   ۸۰۰ میلیون تومان دارای همه خدمات بهداشتی و درمانی است که در شهر هم ارائه می شود لذا در نحوه خدمات هیچ تفاوتی بین شهر و روستا وجود ندارد.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.