کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز چهارشنبه تا دوشنبه آینده، استان بوشهر بارانی می‌شود.

ورود سامانه بارشی به استان بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی استان نشان‌دهنده ورود سامانه ناپایدار جو به استان می‌باشد.
 
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود به تدریج از امروز تا روز دوشنبه آینده جو استان به تناوب تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرد.
 
مساعدی گفت: بر این اساس طی این مدت آسمان استان به تناوب و طی ساعاتی ابری و از بامداد فردا در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین فردا، به سبب افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی، تلاطم دریا در نواحی شمالی خلیج‌فارس افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس، آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و مه صبحگاهی، به تدریج افزایش ابر و از اواخر وقت همراه با بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود.

مساعدی اظهار داشت: جهت باد نیز متغیر غالبا شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت و از امشب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در ساعت و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین ارتفاع موج نیز 30 تا 90 سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان تا 120 سانتیمتر است.

وی ادامه داد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 04:48 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 11:08 و جزر دوم ساعت 16:55 دقیقه و مد دوم در ساعت 23:01 خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.