معظمی گفت: سازمان گسترش خود را مکلف می داند تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف دولت، مولفه های اقتصاد مقاومتی را در عمل پیاده کند.

منصور معظمی،معاون وزیر صنعت ورییس  سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران در  گفتگو  با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،اشاره به این موضوع که ایدرو خود را مکلف به پیاده سازی مولفه های اقتصاد مقاومتی می داند، گفت:اشتغالزایی ،ایجاد ارزش افزوده،تولید ثروت و استفاده از توانمندیهای داخلی  جزو مولفه های اقتصاد مقاومتی است که  سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  در جهت نیل به این اهداف ،برنامه های خود را تنظیم کرده است.

رییس ایدرو همچنین تصریح کرد: سازمان گسترش خود را مکلف می داند تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف دولت این مولفه ها را در عمل پیاده کند.

وی  اذعان داشت:ایدرو در دوبخش برون گرا و درون گرا به موازین اقتصاد مقاومتی عمل کرده است.

معظمی در ادامه افزود:در بخش درون گرا به تقویت و افزایش تکنولوژی روز دنیا در صنایع پرداخته ایم و در بخش برون گرا توجه ویژه به جذب سرمایه های خارجی داشته ایم.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه توانمند سازی منابع انسانی یک از مباحث ویژه مورد توجه سازمانش بوده ،تاکید کرد:سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به جد پیگیر این مبحث بوده، چرا که توانمندسازی منابع انسانی یکی از راهکارهای اثربخش تحقق ابلاغیه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه نمره ای به عملکرد سازمان خود از حیث اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی در سال 95 می دهید،گفت:نمره مشخصی نمی دهم ولی با قطع یقین اعلام می کنم که در این حوزه  نمره بالایی گرفته ایم و همچنان تمام تلاش خود را برای عمل در جهت موازین اقتصاد مقاومتی به کار خواهیم بست.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار