زاهدان؛

سومین کنگره شهدا دانشجو در زاهدان

کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان برگزارشد.

سومین کنگره شهدا دانشجو در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مشاور عالی فرمانده کل سپاه در سومین کنگره شهدای دانشجوی استان سیستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: خونی که از شهدای ما ریخته شده موجب می‌شود انقلاب راه خود را باز کند.

سردار خسرو عروج افزود: هر چه از شروع انقلاب و دوران دفاع مقدس فاصله می‌گیریم، اسناد بیشتری مبنی بر حقانیت ما در مسیر انقلاب و دوران دفاع مقدس از جانب کشورهای نظاره‌گر و دشمنان ما در جریان 8 سال دفاع مقدس منتشر می‌شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: امروز در برخی از دانشگاه‌ها در کشورهای مختلف دنیا در قالب یک درس 2 واحدی انقلاب اسلامی ایران و مبانی آن را تدریس می‌کنند. بدون شک هر کس در هر جای دنیا مواضع ما در انقلاب اسلامی را مرور کند، در صورت رجوع به عقل متوجه حق بودن این مسیر می‌شود.

وی تصریح کرد: هیچ جایی در ادبیات سیاسی دنیا نمی‌توان یافت که حتی به اندازه ذره‌ای از مسیری مانند مسیر انقلاب اسلامی را طی کرده باشد. فرمانده و مسئول اصلی این مسیر خداوند متعال است و خودش مسیر شهدا را پیش می‌برد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.