رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولتمردان سعودی باید حواسشان باشد که رژیم اشغالگر قدس خیرخواه آنان نیست، آنها می‌خواهند منفعت خبیثانه خودشان را از انشقاق بین مسلمانان بدست بیاورند.

دولتمردان سعودی حواسشان باشد که رژیم اشغالگر قدس خیرخواه آنان نیست
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری و در جمع خبرنگاران عنوان داشت: نوع محصولات ارائه شده در این نمایشگاه مشابه خارجی ندارد و در برخی موارد از مشابه خارجی بهتر است و این مسئله از سوی پژوهشگران کشور با استدلال علمی و منطقی اعلام شده است.

وی افزود: بسیجیان توانمند در عرصه علم و پژوهش در این نمایشگاه حضور یافتند و جای هیچ استانی خالی نیست و این نشان می‌دهد که قابلیت علمی در سراسر کشور وجود دراد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی مشکلات کشور در حوزه علم و فناوری افزود: ما دربخش علمی هم افزایی نداریم از سوی دیگر علم باید با چرخه صنعت ارتباط داشته و تجاری سازی شود و سهم علم در تولید ناخالص ما مبهم است.

غیب پرورگفت: ما توانمندی بسیار بالایی داریم و در برخی موارد اشکالاتی وجود دارد که با توانمندی بالا و پتانسیل بالایی که داریم می‌توانیم این اشکالات را رفع کنیم.

وی با اشاره به تفاهم نامه‌هایی که در این نمایشگاه بین دستگاههای مختلف منعقد شد، بیان داشت: امیدواریم دستگاههای متولی این هم افزایی را باور کنند تا بتوانیم تواناییهایمان را به منصه ظهور برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اگر در اقتصادمقاومتی به عنوان لایه ای نگاه کنیم گاهی بسیج در عرصه‌های کوچک ورود پیدا کرده است و ما می‌بینیم در لایه های میانی مانند آبخیز داری ورود کرده که با وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با 500 هزار هکتار زمین تفاهم همکاری داریم.بخشی از اقدامات نیز کلان است وبسیج زمانی به این موضوع ورود پیدا می‌کند که شرایط فراهم باشد.

 وی با عنوان اینکه بسیج با تمام توان آماده همکاری با دولت است، خاطر نشان کرد: کافی است دولت لب تر کند. در هر عرصه‌ای که مقام معظم رهبری در رابطه با اقدام و عمل فرموده‌اند ما باید به خودمان نمره دهیم  ودر اینصورت می‌بینیم خیلی جا دارد که به نمره قبولی برسیم.
 
غیب پرور با اشاره به صحبتهای لیبرمن در رابطه با اتحاد عربستان و رژیم اشغالگر قدس ادامه داد: آنها به دنبال انشقاق در بلاد اسلام هستند، در بین ما مسلمانان هیچ مشکلی وجود ندارد.
 
وی افزود: دولتمردان سعودی باید حواسشان باشد که رژیم اشغالگر قدس خیرخواه آنان نیست، آنها می‌خواهند منفعت خبیثانه خودشان را از این انشقاق بدست بیاورند، با خیزشی که با امت اسلام در سراسر جهان اتفاق افتاده این حرکتها به نتیجه ای نمی‌رسد و ما به آینده امید روشنی داریم.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اشاره کرد: مسلمانان یکدیگر را پیدا کرده‌اند و بین آنها الفت ایجاد شده و هیچکس نمی‌تواند جلوی آنها  را بگیرد و این با جانفشانی‌های بلاد اسلامی اتفاق افتاده است.
 
انتهای پیام/

 
برچسب ها: بسیج ، دولت ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار