رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به منظور شرکت نمایندگان در مراسم عزاداری ایام فاطمیه امروز نوبت سوم ندارد و در روز شنبه و یکشنبه آینده به کار بررسی بودجه می‌پردازد.

مجلس شنبه و یکشنبه آینده جلسه دارد/فردا؛ بررسی مواد اعاده شده از سوی شورای نگهبان درباره برنامه ششم
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (سه شنبه 10 اسفندماه) در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 96 خطاب به نمایندگان گفت: از لحاظ قانونی باید برای بررسی اصلاحات مواد اعاده شده نسبت به برنامه ششم از سوی شورای نگهبان در کمیسیون تلفیق برنامه در صحن زمانی را قرار دهیم.

وی ادامه داد: فردا شورای نگهبان جلسه دارد، اگر ما بتوانیم صبح قبل از ورود به دستور بررسی لایحه بودجه، 1 ساعت برای بررسی اصلاحات برنامه در جلسه علنی وقت بگذاریم می‌توانیم مواد را  به جلسه شورا رسانده تا آنها نظر نهایی خود را اعلام کنند.

لاریجانی تاکید کرد: اینگونه می‌توان در صورت لزوم برخی مواد را به مجمع تشخیص مصلحت ارسال کرد تا قبل از آغاز تعطیلات جلسه‌ای داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری این جلسه 1 ساعته قبل از ورود به بحث بررسی بودجه برای بررسی برنامه ششم ازلحاظ آیین نامه داخلی مجلس ایرادی ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از نمایندگان اعلام کرده‌اند که این شبها می‌خواهند به منظور عزاداری در مراسم شرکت کنند، گفت: دراین صورت امروز نمی‌توان شیفت نوبت سوم را برگزار کرد لذا تا نزدیک ساعت 18 امروز بودجه را بررسی می‌کنیم و فردا نیز تنها یک جلسه در نوبت صبح خواهیم داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر شنبه و یکشنبه جاری مجلس بتواند کار بررسی لایحه بودجه را به اتمام برساند آن وقت از روز دوشنبه تا جمعه نمایندگان می‌توانند به حوزه انتخابی خود بروند.

لاریجانی در پایان تصریح کرد: لذا از روز شنبه 21 اسفند ماه نیز مجلس به منظور بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه جلسات خود را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: لاریجانی ، مجلس ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار