نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای پروژه آب بندی تونل توحید شاهد افزایش ۴ برابری بودجه بوده ایم که این امر قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی تندگویان نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و سی‌ و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران، اظهار داشت: با توجه به اینکه به ایام انتخابات نزدیک می‌شویم و نباید هیچ حزبی از امکانات شهری در راستای تبلیغات حزبی اش بهره برداری داشته باشد.

وی ادامه داد: نمایشگاه شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه ها است و مدیریت شهری در این خصوص تلاش می کند که برگزاری نمایشگاه ها در این مکان رونق بیشتری پیدا کند.

تندگویان با اشاره به موضوع ریزش آب از تونل توحید در سال های اخیر، تصریح کرد: از سال ۸۸ آب بندی این تونل در دستور کار قرار گرفت اما هنوز هم با مشکل ریزش آب مواجه است.

وی ادامه داد: شهرداری ابتدای امسال اعلام کرد که با قرارداد ۳ میلیارد تومانی قصد آب‌بندی این تونل را دارد اما بعد از گذشت مدت زمانی اعلام کرد مصالح گران شده و بودجه این تونل را به ۶ میلیارد تومان رساند.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قرار بود تا پایان شهریور آب بندی تونل توحید انجام شود، گفت: بعد از گذشت مدت زمانی شهرداری بودجه آب بندی را به ۹ میلیارد رساند اما بعد معاون فنی و عمران اعلام کرد که آب بندی تونل را با ۱۲ میلیلارد تومان به اتمام می رساند.

تندگویان با تاکید بر اینکه این مدل پیمانکاری درست نیست، گفت: شاهد افزایش ۴ برابری بهای برای تونل توحید هستیم، در حالی که هیچ کجای دنیا این مدل پیمانکاری قابل پذیرش نیست.

وی یادآور شد: بدون شک پروژه آب‌بندی تونل توحید شکست خورده اما نمی توانیم با صراحت به مردم واقعیت را بگوییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار