۲۵ اسفندماه امسال آخرین زمان برای ارسال آثار به جشنواره ملی آیات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ۳۰۰ اثر تاکنون به جشنواره ملی آیات«رسانه، قرآن و عترت» ارسال شده است.

وی با بیان اینکه روزنامه نگاران دارای کارت روزنامه نگاری از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می توانند در اين جشنواره شركت کنند، گفت: آثار ارسالی در بخش خبر، گزارش، گفتگو، مقاله، نقد، يادداشت و سر مقاله، عكس خبر و كاريكاتور است.

جاودانی افزود: هر متقاضی می تواند در ۲ بخش و در هر بخش ۳ اثری که در فاصله زمانی ۲۵دی۹۴ تا 25 دی امسال در یکی از نشریات منتشر شده را به این جشنواره ارسال کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی مازندران شهرستان ساری میدان امام خمینی( ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و یا به آدرس الکترونیکی j.ayat.mazandaran@gmail.com ارسال کنند.

وی ترويج فرهنگ قران و عترت، آیین های مذهبی و نیایش، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نقش باورهای دينی در جلوگيری از چالش های اجتماعی ، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی و اسلامی را از جمله محورهای جشنواره ملی آيات اعلام كرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.