سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: افتتاح دفتر کنسولی در سازمان مرکزی با هدف ایجاد دیپلماسی علمی بیشتر و تسریع در امور دانشجویان خارجی صورت گرفته است.

افتتاح دفتر کنسولی با هدف ایجاد دیپلماسی علمی دردانشگاه  پیام نور
محمدمحسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به افتتاح دفتر کنسولی در سازمان مرکزی اظهار داشت: این دفتر برای رفاه حال بیشتر دانشجویان غیر ایرانی که در کشورمان و در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند راه‌اندازی شده و کلیه خدمات مانند صدور پاسپورت و ویزا و یا تمدید آن در این دفتر صورت می‌گیرد.
 
وی بیان کرد: بنا بر قانون ششم توسعه که دانشگاه‌ها باید 60 هزار دانشجوی خارجی جذب کنند این دفتر در همین راستا راه‌اندازی شده تا کار پذیرش دانشجویان آسان شود.
 
صدر عنوان کرد: یکی از کارهای مهم ما جذب دانشجوی خارجی است تا دیپلماسی علمی به معنای واقعی در این دانشگاه اجرایی شود و استفاده از روش‌های جدید آموزشی در این دانشگاه در دستور کار قرار دارد .
 
وی عنوان کرد: راه اندازی مرکزآموزش زبان فارسی، امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک با برخی مراکز همچون بنیاد سعدی و سازمان ارتباطات از جمله اقدامات مفید دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجویان خارجی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.