اورژانس متمرکز مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۲۵ تخت در این مرکز افتتاح شد.

افتتاح اورژانس متمرکز بیمارستان قائم(عج) مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر مرتضی طالبی مدیر امور بیمارستان ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه افتتاح این طرح گفت: این پروژه قسمتی از پروژه های هتلینگ بیمارستان قائم(عج) در راستای طرح تحول نظام سلامت است که در راستای خدمت رسانی به بیماران اورژانسی به صورت متمرکز است.
وی افزود: بخش اورژانس متمرکز بیمارستان قائم(عج)مشهد در فضایی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و با هزینه ۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
مدیر امور بیمارستان ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه خلاء چنین مرکزی در بیمارستان قائم(عج) به شدت احساس می شد، گفت: بدین ترتیب بیماری که به این بیمارستان مراجعه می کند ابتدا در اورژانس متمرکز توسط متخصصان طب اورژانس ویزیت شده و پس از آن برای ادامه درمان تکلیف می شوند.
بیمارستان قائم(عج) مشهد با بیش از ۸۵۰ تخت بستری هم اکنون یکی از دو بیمارستان بزرگ آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شمار می رود.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.