در اولین بازی هفته بیست و ششم لیگ دسته یک کشور و در شرایطی که خونه‌به‌خونه بابل امیدوار به ادامه پیروزی‌ها در خانه بود مقابل حریف بوشهری قرار گرفته بود با دو فرار تماشایی از مهدی قائدی، همه چیز را علیه شاگردان دست‌نشان کرد.

ایرانجوان با درخشش باشو فاتح بابل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در اولین بازی هفته بیست و ششم لیگ دسته یک کشور و در شرایطی که خونه‌به‌خونه بابل امیدوار به ادامه پیروزی‌ها در خانه بود مقابل حریف بوشهری قرار گرفته بود با دو فرار تماشایی از مهدی قائدی، جوان سبزه رو ایرانجوان همه چیز را علیه شاگردان دست‌نشان کرد.

بازی با حملات تیم خونه‌به‌خونه شروع شد. در دقیقه 9 ضربه محکم محمد علیزاده از تیم خونه‌به‌خونه پس از برخورد با دست دروازه‌بان ایرانجوان، با اختلاف کم از کنار دوازه ایرانجوان به بیرون رفت. پس از این موقعیت ایرانجوان در دفاع به‌خوبی عمل کرد و اجازه موقعیت‌سازی به این تیم بابلی نداد و به‌نوعی آنها را وادار می‌کرد که از فاصله دور اقدام به شوت‌زنی کنند.

 در دقیقه 41، ضربه محکم محمد علیزاده با اختلاف زیادی از کنار دوازه ایرانجوان به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول ایرانجوانی‌ها کنترل بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت نصف و نیمه‌ به‌وجود آوردند اما اتفاق مهم این نیمه در دقیقه 44 رقم خورد. مهدی قائدی که مدت‌ها پایش به گل باز نشده بود در حرکتی ناباورانه صاحب توپ شد و از میانه میدان تا مقابل دروازه خونه‌به‌خونه پیش رفت و توانست گلش را به زیبایی به ثمر برساند. پس از این گل، خونه‌به‌خونه تمام سعی خود را کرد که در همین نیمه کار را به تساوی بکشاند اما موفق نبود و این نیمه با نتیجه یک بر صفر به نفع ایرانجوان به پایان رسید.

نیمه دوم بازی مطابق انتظار با حملات متعدد تیم خونه‌به‌خونه شروع و این تیم می‌توانست در همان دقایق اولیه گل تساوی را به ثمر برساند اما سعید ابراهیم‌پور، دروازه‌بان ایرانجوان به‌خوبی مانع این کار شد. مهدی قائدی که در این دیدار هر کار دلش می‌خواست با مدافعان خونه‌به‌خونه انجام می‌داد، در دقیقه 59 می‌توانست گل دوم ایرانجوان را به ثمر برساند که شوت او از سوی دروازه‌بان تیم بابلی به کرنر رفت. 

بالاخره حملات تیم خونه‌به‌خونه در دقیقه 62 جواب داد و محمد غلامی، مهاجم باسابقه این تیم توانست با ضربه سری زیبا، بازی را به تساوی بکشاند اما این پایان کار نبود و در ادامه مهدی قائدی روز خوب خود را تکمیل کرد. این بازیکن ریز نقش، در دقیقه 65 پس از پشت سر گذاشتن مدافع تیم بابلی، با بغل پای زیبا، توپ را وارد دروازه خونه‌به‌خونه کرد تا بار دیگر ایرانجوان جلو بیافتد. 
مهدی قائدی که دست بردار این تیم و مدافعانش نبود در دقیقه 73‌ باز هم یک حرکت انفجاری انجام داد ولی دروازه‌بان این ضربه را دفع کرد. در ادامه همین صحنه باز هم توپ به مهدی قائدی رسید و شوت او را از روی خط دروازه مدافعان خونه به خونه برگشت دادند. در دقیقه 79، ضربه سر بازیکنان خونه‌به‌خونه با اختلاف کم از کنار دوازه ایرانجوان به بیرون رفت. در دقیقه 81، روی اشتباهات مدافعان ایرانجوان، توپ به سعید رافخایی رسید که قبل از این‌که او ضربه‌اش را بزند، مدافع ایرانجوان توپ را دور کردند. 

در نهایت این بازی زیبا و حساس با درخشش بی‌نظیر مهدی قائدی، به سود ایرانجوان به پایان رسید تا سعید مفتخر و شاگردانش به روزهای آینده امید بیشتری داشته باشند.

خونه‌به‌خونه با این باخت باز هم از رویای صعود به لیگ برتر بیشتر فاصله گرفت و در عین حال ایرانجوان که به ستاره جوانش می‌نازد، 27 امتیازی شد تا از منطقه خطر فاصله بگیرد. این شکست برای خونه‌به‌خونه قاعدتا غیرقابل تحمل خواهد بود، چراکه آنها انتظار یک پیروزی شیرین را داشتند اما با دو گل بازیکنی که به باشو غریبه کوچک مشهور است، آنها با 38 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماندند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.