اکسپریا ایر مفهومی سونی برای دستیار دیجیتالی‌اش

سونی طی مراسم رونمایی از محصولات جدیدش در MWC ۲۰۱۷ از اکسپریا ایر مفهومی و براق جدیدی برای دستیار دیجیتالی خود رونمایی کرد.

سونی اکسپریا ایر مفهومی برای دستیار دیجیتالی خود معرفی کردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی چشم‌اندازی قانع کننده برای آینده‌ی محاسبات دارد، اما این موضوع همیشه به معنی موفقیت در به سرانجام رساندن کار نیست. شرکت سونی امروز در کنفرانسی که در MWC ۲۰۱۷ شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد، از نسخه‌ی مفهومی اکسپریا ایر (Xperia Ear) خود پرده برداری کرد. اکسپریا ایر دارای یک دستیار دیجیتالی داخلی به نام نماینده‌ی سونی (Sony Agent) است.

اکسپریا ایر سونی یک دستیار صوتی تمام عیار است.سونی اعلام کرد که فناوری موجود در این ایرفون‌ها بی‌نیاز از عملکرد دست، چشم و گوش است. اما چرا بی‌نیاز از گوش؟ زیرا هدفون‌های یاد شده از فناوری بهره‌مند هستند که گوش باز (open ear) نامیده می‌شود.
 
این فناوری اصوات را به طور مستقیم به درون کانال گوش هدایت می‌کند. تاثیر این فناوری همانند اثر تکنولوژی عبوری صوتی (passthrough) است که قبلا در دیگر ایرفون‌های بی‌سیم مشاهده کردیم. فناوری passthrough اجازه‌ی گوش دادن به موسیقی و تعامل با یک دستیار صوتی را درحالی که هنوز می‌توان سر و صدای محیط جهان اطراف را شنید، به کاربران می‌دهد.

اما شاید این ایرفون جدید و بهبود یافته برخی از مشکلات یاد شده را مرتفع کند. سونی اذعان کرده که هنوز درحال بهبود بخشی دستیار دیجیتالی خود است. این شرکت از ویژگی جدیدی تحت عنوان صحبت در هر زمان (Anytime Talk) که شروع برقراری یک تماس گروهی را بدون نیاز به جستجوی مخاطب‌ها یا تماس با آن‌ها ساده‌تر کرده است. این ویژگی حدود چند ماه دیگر به اولین نسل از اکسپریا ایرهای سونی اضافه خواهد شد. امیدواریم که خودمان بتوانیم در MWC ۲۰۱۷ نسل جدید اکسپریا ایر را آزمایش کرده و ارزش آن را بسنجیم.

منبع: زومیت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار