فرماندار رامهرمز از آغاز انجام تحقیقات به منظور دستگیری و شناسایی عاملان قتل حوادث اخیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالرضا احسانی نیا، فرماندار رامهرمز با بیان اینکه تحقیقات لازم برای شناسایی قاتلین از طریق دستگاه های مسئول آغاز شده است تصریح کرد: کلیه دستگاه های امنیتی و انتظامی به دنبال این هستند که عاملین تیراندازی را شناسایی و با آن ها با اشد مجازات برخورد کنند.

وی بیان داشت: شب گذشته بلافاصله نیروهای انتظامی و امنیتی جلسه فوق العاده تا ساعت 11 شب تشکیل دادند و اقداماتی صورت گرفت که بتوانیم با ظرافت خاصی به مسئله بپردازیم زیرا بخشی از آن مربوط به گذشته می باشد.

احسانی نیا افزود: در راستای اینکه تنش و درگیری در منطقه کم تر شود تمهیداتی درنظر گرفتیم که ان شاءالله با رهنمودهای استاندار محترم و دستگاه های امنیتی استان، اقداماتی در این خصوص برای حل مشکل خواهیم داشت.

فرماندار رامهرمز ضمن دعوت کردن مردم و 2 طایفه درگیر به آرامش اذعان داشت: طرفین آرامش را دستور کار خود داشته باشند که بتوانیم در سایه آرامش امنیت را برای مردم برقرار کنیم.

وی در پایان با اشاره به برخی شایعات مطرح شده به نقل از فرماندار خاطرنشان کرد: بنده روز گذشته اصلا در استان نبودم و جهت شرکت در همایشی در تهران حضور داشتم، همچنین در این باره نه مصاحبه ای انجام دادم و نه با کسی صحبتی کردم و به شدت موارد مطرح شده را تکذیب می کنم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.