ابراهیم زاده: 9 تیم شانس صعود به لیگ برتر دارند/ میزبانی در عمان به ضرر تیم های ایرانی است

سرمربی تیم مس کرمان گفت: در حال حاضر 9 تیم ابتدایی جدول از بخت بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند.

منصور ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کیفیت رقابت های فصل جاری لیگ دسته یک (جام آزادگان) اظهار کرد: در فصل جاری شاهد رقابت تنگاتنگ تیم های حاضر در لیگ دسته یک بوده ایم و در حال حاضر نه تیم ابتدایی جدول از بخت بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند و من فکر می کنم هر تیمی که شایسته تر باشد به لیگ برتر صعود می کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا میزبانی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در کشور عمان را مفید ارزیابی می کند یا خیر عنوان کرد: میزبانی باشگاه های ایرانی در عمان به سود تیم های عربستانی است زیرا آنان به دلیل نزدیک بودن کشورشان به عمان می توانند از حضور هواداران خود در ورزشگاه سلطان قابوس بهره ببرند.

ابراهیم زاده ادامه داد: بدون شک اگر بازی تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان در ایران برگزار می شد، نتیجه به گونه ای دیگر رقم می خورد و پرسپولیس با حمایت هواداران پرشمار خود می توانست سه امتیاز آن دیدار را کسب کند.

سرمربی تیم مس کرمان با اشاره به بازی امروز تیمش برابر تیم پارس جنوبی جم گفت: پارس جنوبی جم تیمی بسیار خوب است که با کسب 41 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد، این تیم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و به طور حتم ما در دیدار امروز کار دشواری پیش رو خواهیم داشت.

ابراهیم زاده در پایان در مورد احتمال استعفای سعید آذری از مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: من سابقه هدایت تیم ذوب آهن و همکاری با آذری را در کارنامه خود دارم، به نظر من او یکی از مدیران خوب و کارآمد فوتبال ایران است که به دلیل شرایط خاصی که در ذوب آهن وجود دارد از سوی برخی تحت فشار قرار گرفته است، امیدوارم آذری از تصمیم خود مبنی بر استعفا از مدیرعاملی منصرف شود و به کار خود ادامه دهد.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.