معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل گفت: آسفالت معابر شهر اردبیل به دلیل یخبندان طولانی آسیب دیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدرضا شمس افزود: با توجه به بارش شدید برف و طولانی بودن مدت‌زمان یخبندان در زمستان امسال و اینکه در این مدت جهت ایجاد سهولت در امر رفت و آمد شهروندان ناچار به استفاده از شیوه نمک‌پاشی معابر بودیم، آسفالت برخی نقاط شهر با آسیب هایی همراه بود که زحماتی را برای شهروندان عزیز ایجاد کرده بود.

وی با اذعان به اینکه شهرداری با به کارگیری تمام توان خود مصمم است تا مشکل چاله‌های معابر را در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع کند، ادامه داد: با تدابیر شهردار اردبیل و استفاده از دستگاه "فلاسک آسفالت" با ۹ تن ظرفیت و توانایی انجام ۹ ساعت عملیات لکه‌گیری در یک دور کاری، برنامه ریزی کرده ایم تا این مشکلات در حداقل‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل با بیان اینکه کار لکه‌گیری معابر با اولویت پیرامون میادین شهر از دیروز آغاز شده است، اظهار کرد: کار لکه گیری و چاله‌پرکنی با استفاده از دستگاه‌های سازمان عمران تا عید نوروز و تا زمان رفع نیاز موجود در این زمینه در اقصی نقاط شهر ادامه خواهد داشت.

شمس گفت: استفاده از روش لکه‌گیری به جهت فراهم نمودن زمینه راحتی شهروندان تا آغاز فصل کاری بوده و این لکه‌گیری ها عمر طولانی مدت نخواهد داشت، لذا بلافاصله با آغاز فصل کاری و از ابتدای سال ۹۶ عملیات تولید و پخش آسفالت کامل با استفاده از مصالح کاملا استاندارد آغاز خواهد شد.

وی همچنین ابراز کرد: با قاطعیت می گوییم که آسفالت تولید شده در کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل هیچ گونه مشکل فنی و استانداردی نداشته و با مصالح استاندارد تولید می شود.

وی افزود: پیش بینی می کنیم که بالغ ۲۲۰ هزار تن آسفالت با ارزش ۳۰ میلیارد تومان در سال پیش رو تولید و در سطح شهر پخش کنیم؛ که در سال ۹۶ با توجه به حجم گسترده عملیات آسفالت ریزی، عملیات شبانه آسفالت را هم در اولویت خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.