رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: میوه و اقلام ضروری سبد غذایی مردم این استان در آستانه نوروز توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عدیل سروی در جلسه بررسی تامین اقلام مورد نیاز شب عید افزود: 700 تن سیب و 900 تن پرتغال خریداری شده و 615 تن از این میوه ها در سردخانه های مجهز استان نگهداری می شود.

وی گفت: مردم می توانند با مراجعه به مراکزی که به همین منظور همانند سال های گذشته در نظر گرفته خواهد شد مراجعه کرده و میوه شب عید خود را تهیه کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: توزیع برنج هندی به میزان یک هزار و 121 تن و سفید وارداتی به میزان یک هزار و 200 تن از نیمه دوم بهمن در استان شروع شده که تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

سروی افزود: توزیع شکر نیز که یکی از اقلام ضروری خانوارها است بدون محدودیت ادامه دارد و خانوارها می توانند با مراجعه به عاملان تولید شکر مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی در زمینه وضعیت توزیع گوشت مرغ منجمد گفت: در پایان سال مسافران زیادی وارد استان اردبیل می شوند که همین امر مصرف گوشت مرغ را افزایش می دهد و برای حل این مشکل در سردخانه های استان گوشت مرغ منجمد به میزان مورد نیاز و کافی انبار شده که توزیع آن نیز در فروشگاههای زنجیره ای بدون وقفه ادامه دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: توزیع گوشت منجمد در مرکز استان از قرار هر کیلوگرم 58 هزار ریال و دردیگر شهرستان های استان 59 هزار ریال است و مردم به میزان مصرف مورد نیاز خود می توانند بدون نگرانی با توجه به قیمت اعلامی اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.