مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان گفت :طرح مجتمع توریستی، تفریحی لادیز به عنوان طرحی ماندگار در مسیر توسعه و اشتغال استان یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد جهاندیده در بازدید از عملیات اجرایی احداث مجتمع بزرگ توریستی، تفریحی لادیز زاهدان، گفت: با راه اندازی این طرح بزرگ، بخشی از دغدغه های مردم استان بخصوص شهروندان زاهدانی در تامین نیاز امکانات تفریحی و گردشگری نیز رفع خواهد شد.

جهاندیده افزود: طرح لادیز در مدت زمان کوتاهی که از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد توانسته افراد جویای کار در زمینه های مختلف را جذب کند و این روند مطمئنا با پیشرفت فازهای اجرایی آن، با سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می تواند مقرری بگیران بیمه بیکاری واجد شرایط و افراد دیگری که جویای کارهستند را ازطریق کاریابی های غیردولتی برای بکارگیری در مجتمع لادیز معرفی نماید گفت: افراد برای کاریابی نباید صرفا متکی به مدرک دانشگاهی خود باشند بلکه می توانند با توجه به روند توسعه ای استان با فراگیری مهارت های فنی و کاربردی در همه بخش ها، از ظرفیت های بوجود آمده برای اشتغال پایدار استفاده کنند.

رضا قاسمی، مدیرعامل و مجری طرح مجتمع توریستیَ، تفریحی لادیز نیز گفت: کار مطالعاتی این طرح که در جنوب شرق کشور یک طرح بی نظیر به شمار می رود، از سال 93 و عملیات اجرایی آن از تیرماه سال 95 آغاز شده است.

وی افزود: این مجتمع توریستی، تفریحی با تکیه بر سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می شود که دارای یک هتل 5 ستاره ،مسجد، سینما، رستوران، جایگاه پمپ بنزین و گاز، پارک آبی، کارواش اتوماتیک،سالن ورزشی، تعمیرگاه و سرویس های بهداشتی است.

قاسمی میزان سرمایه گزاری اولیه برای اجرای این طرح را 700 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 15 هکتار ساخته می شود که با راه اندازی آن زمینه اشتغال 3 هزار نفر از جوانان فراهم می شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار