مدیرکل اموردانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: ایجاد هویت، توانمندسازی و عزت فرزندان شاهد و ایثارگر از اهداف مهم معاونت فرهنگی بنیاد شهید است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مهدی حسینی مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در نشست خبری که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم 63 هزار نفر است که در جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار از 15 دانشجوی وابسته به وزارت علوم تقدیر خواهد شد و خوشبختانه دانشجویان ما در سال های اخیر رتبه های خوبی در کنکور سراسری و آزمون های دانشگاه ها و موسسات عالی داشته اند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگر از برکات و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: از جمله برخی برنامه های فرهنگی بنیاد شهید، امضای تفاهم نامه اجرای طرح بوستان سرو قامتان  است. در راستای اجرای این طرح هر یک از دانشجویان دانشگاه شهید رجایی نهالی را به یاد شهدا در ایام درختکاری از 15 اسفندماه در محیط این دانشگاه خواهند کاشت و طی زمان مشخص نیز بوستانی ایجاد می شود.

حسینی با بیان اینکه ایجاد عزت، هویت بخشی و توانمندسازی، استعدادیابی از اهداف و اولویت های معاونت فرهنگی بنیاد شهید است، گفت: نخستین دوره کاروان های راهیان نور با حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه های مختلف بر پا شد و ثبت نام برای دومین مرحله آن از فروردین ماه سال 96 آغاز می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار