معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌ و پرورش فارس از آماده‌سازی 18 هزار و 200 کلاس درس برای پذیرایی میهمانان فرهنگی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامعلی حق‌شناس معاون آموزش‌وپرورش فارس گفت: امسال در استان بیش از 18 هزار و 200 کلاس درس در قالب بیش از یک هزار 960 مدرسه استان برای اسکان از زائران و مهمانان فرهنگی در نوروز پیش‌بینی‌ شده است.

حق شناس افزود: علاوه بر مدارس و کلاس‌های درس، 36 سالن ورزشی، سه خوابگاه دانشگاهی، سه خوابگاه دانش‌آموزی، سه خوابگاه ورزشی و اردوگاه شهید دستغیب آمادگی ارائه خدمت به فرهنگیان و همراهان آنان را دارد.

وی ادامه داد: در شهر شیراز 570 مدرسه که شامل 5 هزار 150 کلاس، پنج‌ خانه معلم با تخصیص 120 اتاق، پنج خوابگاه دانش‌آموزی با ظرفیت 400 تخت، سه خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 600 تخت، 8 سالن ورزشی نیز آماده پذیرش میهمانان است.

حق‌شناس در مورد شروع فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان در فارس اظهار داشت: در استان 68 و در شیراز نیز پنج پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان نوروزی دایر خواهد شد و 3 هزار و 600 نفر عوامل اجرایی از 25 اسفند تا 15 فروردین آماده پذیرش و استقبال و اسکان مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی در مدارس و اماکن متعلق به آموزش‌وپرورش استان خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس با بیان اینکه رزرو اینترنتی اسکان در استان آغازشده تصریح کرد: فرهنگیانی که قصد سفر به شیراز را دارند با مراجعه به سامانه مهمانان فرهنگی به آدرس اینترنتی www.eskanmedu.ir می‌توانند نسبت به رزرو محل اسکان اقدام کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.