مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل گفت:‌ به علت نبود زیرساخت حمل و نقل عمومی مردم علاوه بر پرداخت هزینه‌های بالا وقت زیادی را نیز تلف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید مظاهری اظهار کرد: در حال حاضر در قالب بخش خصوصی و دولتی، 137 دستگاه اتوبوس در کلانشهر اردبیل مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند که روزانه به طور متوسط 160 هزار نفر را جابجا می‌کنند.

وی به راه‌اندازی خطوط بی.آر.تی در کلانشهر اردبیل اشاره کرد و گفت: ایجاد خطوط بی.آر.تی نیازمند آن است که زیرساخت‌های لازم فراهم شود و پس از مطالعه ترافیک شهری در طرح جامع، به ایجاد خطوط بی.آر.تی در کلانشهر اردبیل اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل با اشاره به خدمات‌رسانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل به شهرک‌های تازه تأسیس تصریح کرد: در شهرک‌های جدیدالاحداث از جمله نیایش،‌ اندیشه، ایران‌آباد و میراشرف اقدامات مناسبی برای خدمات‌رسانی به اهالی این شهرک‌ها انجام شده که اهالی هر یک از شهرک‌های تازه تأسیس برای خدمات‌رسانی درخواستی داشته باشند، پس از بررسی مسیرهای موجود توسط کارشناسان اتوبوسرانی خدمات‌دهی آغاز می‌شود.

مظاهری با تاکید بر ایجاد خطوط ویژه در هسته مرکزی شهر افزود: مردم در استفاده از اتوبوس‌های درون‌شهری وقت زیادی را تلف می‌کنند که علت اصلی این موضوع نبود زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی به نام ایجاد خطوط ویژه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تا زمانی که خطوط ویژه در مسیر هسته‌ مرکزی شهر ایجاد نشود، وقت مردم پشت ترافیک و انسداد مسیرها تلف می‌شود که در نتیجه تفاوتی مابین حمل و نقل عمومی و خودروی شخصی نبوده و‌ یقیناً از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌شود.

وی افزود: ‌سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل به دنبال این است که به صورت جدی خط ویژه در کلانشهر اردبیل ایجاد شود و برای اجرای این طرح سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی نیز باید همکاری‌های لازم را انجام دهند تا موضوع حل شده و انتظار شهروندان در کلانشهر اردبیل برآورده شود

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.