عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: همکاری نیروهای انقلابی و ارزشی با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌تواند منجر به وحدت حداکثری شود.

همکاری نیروهای انقلاب با جبهه مردمی منجر به وحدت حداکثری می‌شودزهره الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون روند حمایت احزاب و شخصیت‌ها از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: از آنجایی که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ماهیت مردمی دارد تلاش می‌کند از نظرات نخبگان در سراسر کشور در تصمیم‌گیری‌های کلان کمک بگیرد.

وی افزود: در طول ماه‌های گذشته تاکنون که مدت کمی سپری شده است تعداد زیادی از نیروهای انقلاب و ارزشی برای همکاری با جبهه مردمی ابراز تمایل داشتند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تأکید کرد: روند پیوستن افراد به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فزاینده و صعودی بوده است.

الهیان در رابطه با ویژگی‌های اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: مجمع ملی در حالی با حضور 3 هزار فعال سیاسی و نخبگان شکل گرفت که تفاوت اساسی با سایر نشست‌های سراسری در انتخابات گذشته داشت.

وی گفت: تفاوت در اینجا بود که افراد شرکت‌کننده در مجمع ملی دارای حق رأی بودند و نظر آنها در تصمیم‌گیری‌های کلان لحاظ شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: آنچه که مسلم است گروه‌های متعددی از طیف‌های مختلف سیاسی و ارزشی برای همکاری با جبهه مردمی اعلام آمادگی کردند و ابراز مخالفتی از سوی گروه‌های سیاسی نسبت به جبهه مردمی نداشتیم.

الهیان در پایان خاطرنشان کرد: همکاری نیروهای انقلابی و ارزشی با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌تواند منجر به وحدت حداکثری شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار