رییس بسیج جامعه پزشکی تهران با اظهار تاسف از عقب افتادگی های قابل توجه برای گسترش فلسفه شهادت و جهاد علوم پزشکی از اختصاص نخستین بانک اطلاعاتی ویژه شهدای علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نظام الدین طباطبایی رییس بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در چهارمین یادواره شهید رهنمون که هم اکنون در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: پس از پیگیری‌های مدام سرانجام موفق به تشکیل بانک اطلاعاتی اختصاصی شهدای بسیج جامعه پزشکی شده‌ایم که به مناسبت آغاز به کار این دوره از یادوراه، مجموعا اطلاعات 200 شهید علوم پزشکی در این بانک به ثبت رسید. 

وی با اظهار تاسف از عقب افتادگی‌های قابل توجه در زمینه گسترش فرهنگ شهادت و شناخت بیشتر و فلسفه وداع شهدای علوم پزشکی تاکید کرد: به همین منظور نخستین دبیرخانه دائمی همایش و یادواره شهید رهنمون از این پس در بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ تشکیل می‌شود.

رییس بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ ادامه داد: به مناسبت آغاز به کار چهارمین دوره از همایش شهید رهنمون مجموعا از خانواده‌های 95 شهید بسیج جامعه پزشکی دیدار به عمل آمده و تالیف 4 کتاب و جمع آوری چندین حلقه فیلم از شهدای بسیج جامعه پزشکی حاصل برگزاری 4 دوره یادواره بوده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار