معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت :عید امسال هم مثل سال گذشته طرح عیدانه کتاب در کتابفروشی های منتخب استان برگزار خواهد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛پیمان جسری اعلام کرد: ثبت نام در طرح عیدانه کتاب از ۲۵ بهمن ماه شروع شده و تا ۱۴اسفند ادامه دارد، طی فرصت باقیمانده کتابفروشی ها می توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب وثبت نام در این طرح شرکت کنند.


وی افزود: این طرح که ادامه طرح های موفق تابستانه و پاییزه کتاب کشوری است فرصت مناسبی بوده تا همشهریان علاقمند به کتاب و کتابخوانی منابع مورد علاقه خود را با تخفیف های قابل توجه تهیه کنند.

جسری با بیان اینکه امروز کتابفروشی ها محور توسعه کتابخوانی شده اند ادامه داد: فعالیت‌های نمایشگاهی در عرصه کتاب اگر چه از اقدامات خوب برای ترویج فرهنگ کتابخوانی به شمار می‌رود، اما مقطعی بوده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح های فصلی کتاب را برای ارتقاء بیشتر مطالعه در کشور معرفی کرده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: متاسفانه استان کرمانشاه از وضعیت نرخ مطالعه خوبی برخوردار نیست و طرح عیدانه کتاب با کمک کتابفروشی ها می تواند چون طرح های دیگر این خلأ را تا حدودی بهبود ببخشد.

وی در ادامه گفت: افراد و شهروندان کرمانشاهی نیز با مراجعه به کتابفروشی های مشمول و با ارائه کارت ملی در هنگام اجرای طرح می توانند از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب برخوردار شده و تا سقف حداکثر یک میلیون ریال خرید کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.