فرمانده انتظامی شهرستان آمل از توقیف سه دستگاه خودروی سواری با 180 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده خبر داد .

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ماموران پلیس راه شهرستان آمل در حین کنترل خودروهای عبوری و برخورد با رانندگان متخلف در محور هراز سه دستگاه خودروی سواری را به دلیل تخطی از مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران در اجرای این طرح یک دستگاه خودرو جیلی را به دلیل تخطی از مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند و با بررسی از مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا دریافتند، این خودرو دارای 80 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

سرهنگ گنجیان مقدم، گفت: در همین ارتباط یک دستگاه خودرو سواری رانا با 50 میلیون ریال خلافی و یک دستگاه پژو 206 با 50 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

گنجیان مقدم ، افزود: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی خودروهای متوقف شده به پارکینگ منتقل و رانندگان این خودروها نیز اعمال قانون شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه از رانندگان خواست با دریافت آخرین وضعیف خلافی خودروی خود نسبت به پرداخت جرایم معوق خود که امکان پرداخت اقساطی آن نیز میسر شده است اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار