نماینده خمین در مجلس و عضو کمسیون امنیت ملی گفت: برگزاری کنفرانس فلسطین در تهران کشورهای حامی داعش در منطقه را خلع سلاح کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک؛ابراهیم رضایی نماینده خمین  و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در زادگاهش در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری موفق کنفرانس فلسطین در تهران گفت : فرمایشات مقام معظم رهبری در کنفرانس حمایت از انتفاضه لرزه بر پیکر صهیونیست‌ ها انداخت.
وی افزود: این کنفرانس کشورهای حامی داعش از جمله عربستان، قطر و ترکیه  زرا که دنبال ل تحقق اهداف صهیونیست‌ها در منطقه بودند را ناکام گذاشت .
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه این کنفرانس با کیفیت‌ترین اجلاسی بود که توانست با سخنرانی مقام معظم رهبری تاثیر عمیقی برروی شرکت‌کنندگان داشته باشد به‌طوری که نتیجه آن عزت و حقانیت محور مقاومت شد و همچنین سستی و آسیب‌پذیری و ضعف اسرائیل را به‌دنبال داشت.
رضایی افزود: جبهه استکبار با هدایت آمریکا و مدیریت صهیونیست به‌دنبال خارج کردن موضوع فلسطین از محوریت موضوعات جهان اسلام بود که تمام تلاش خود را به‌کار گرفته بود تا بستر لازم برای توسعه‌طلبی و سرزمین‌گشایی را برای اعمال نفوذ بیشتر و خاموش کردن صدای فلسطینی‌ها توسط صهیونیست فراهم کند که ناکام ماندند.
انتهای پیام/ ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.