شهردار اصفهان گفت: برگزاری کنگره بین المللی مایکو باکتریولوژی به برون رفت از بحران های زیست محیطی و بیماری های ناشی از آن بویژه سل کمک می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد امروز در مراسم گشایش کنگره بین المللی مایکو باکتریولوژی در اصفهان افزود: دستاوردهای این کنگره می تواند مردم را از زیر بار بیماری های ریوی و سل که از خطرهای ناشی از آلودگی زیست محیطی است رهایی بخشد.

وی با بیان اینکه امنیت پزشکی و بهداشتی در پرتو این علم و واکاوی در بیماری های واگیر ارتقا می یابد، اظهار کرد: برگزاری چنین همایشی در ایران و شهر اصفهان باعث غرور و سربلندی ایرانیان است زیرا ایرانیان از دیرباز با مکاشفات علمی، علو درجات خود را ثابت کرده اند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان با رویکردهای دانش بنیان و فناوری های نودر صدد رفع بحران های گوناگون بوده است ، گفت: این بحران ها مولود رشد بی رویه و ناپایداری شهری است.

جمالی نژاد اظهار امیدواری کرد که دستاوردهای همایش در کشور و دنیا موثر باشد.
دومین کنگره بین المللی جمعیت آسیایی و آفریقایی مایکوباکتریولوژی (بیماریهای ریوی ) با حضور دکتر ولایتی رئیس این جمعیت روز شنبه در هتل عباسی اصفهان گشایش یافت.
این کنگره با حضور حدود 120 شخصیت علمی بین المللی از 42 کشور آسیایی، اروپایی و افریقایی و 130 میهمان داخلی به مدت چهار روز تا 10 اسفندماه ادامه خواهد یافت.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.