رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری با اشاره به اینکه حوزه حمل و نقل جاده ای حدود 50 میلیون مسافر را در ایام عید جابجا می کند، گفت: در برخی از مسیرها تعداد ناوگان 2 تا 3 برابر می شود.

خبر عید نوروز////آمادگی جابه جایی 50 میلیون مسافر در ایام نوروز/ افزایش تعداد اتوبوس در مسیرهای کوتاهاحمدرضا عامری رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اینکه 12 هزار دستگاه اتوبوس ،مینی بوس وسواری در شبکه حمل نقل جاده ای در ایام نوروز فعالیت می کنند، گفت:حدود 1 میلیون و750 صندلی روزانه در مسیرهای مشخص برای مسافران در نظر گرفته شده و در برخی از مسیرها این میزان صندلی 2 تا 3 برابر می شود.
 
وی افزود: در مسیرهای کوتاه بین 300 تا 500 کیلومتر که میزان رفت آمدها مسافران بسیار زیاد است سعی کرده ایم تعداد ناوگان اتوبوسرانی را افزایش می دهد.
 
عامری تصریح کرد:ناوگان حمل ونقل  جاده ای از 25 اسفند تا 15فرودین ماه دراختیار مسافران قرار دارد .
 
رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری به شرایط اقتصادی مردم در ایام عید اشاره کرد و افزود: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور کارشناسان تصمیم گرفتند قیمت بلیت اتوبوس های مسافربری را افزایش ندهند تا شرایط اقتصادی کشور بعد از انتخابات مشخص شود.
 
وی اظهار داشت:افزایش نرخ بلیت زمینه ساز کاهش مسافران می شود، بنابراین هرچه قدر نرخ بلیت ثابت باشد تعداد مسافران در ایام عید افزایش می یابد و این موضوع باعث می شود رانندگان در این ایام که یک مسیر را خالی برمی گردند کمتر ضرر می کنند.

عامری در ادامه به نوسازی ناوگان های مسافربری اشاره کرد و افزود: تمامی ناوگان های اتوبوسرانی  و سواری نوسازی شده و مسافران در این ایام هیچ نگرانی نداشته باشند.
 
وی بیان کرد: حوزه حمل و نقل جاده ای حدود 50 میلیون مسافر را در ایام عید جابجا می کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار