گروهی از دانشجویان زاهدان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند .

اعزام گروهی از دانشجویان زاهدانی به حرم رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، این گروه متشکل از 90 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد زاهدان با تشرف به بارگاه نورباران رضوی علاوه بر بهره‌مندی از فیض زیارت حضرت شمس‌الشموس(ع) در برنامه‌های فرهنگی-تبلیغی حرم مطهر رضوی نیز شرکت تشرف گروهی از دانشجویان زاهدان به حرم مطهر رضویکردند.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد زاهدان و سرپرست این گروه از زائران در حاشیه این تشرف با اشاره به حضور چندنفر از دانشجویان اهل تسنن زاهدان در این کاروان زیارتی گفت: زیارت حضرت رضا(ع) یکی از عوامل وحدت بخش بین شیعه و سنی است.

حسین خادم افزود: برادران و خواهران اهل تسنن زاهدان ارادت خاصی به حضرت رضا(ع) دارند و از هر فرصتی برای زیارت این امام رئوف استفاده می‌کنند و ما نیز باید از این موضوع برای ایجاد وحدت بیشتر بین جامعه مسلمین استفاده کنیم.

وی با قدردانی از میزبانی شایسته آستان قدس رضوی ابراز کرد: تعداد زیادی از این دانشجویان به علت مشکلات مالی تا کنون موفق به زیارت این امام رئوف نشده بودند اما توجه مسئولان این آستان مقدس به مردم مناطق محروم باعث شد که این افراد نیز موفق به زیارت این امام رئوف شوند.

سرپرست این دانشجویان بازدیداز موزه های مرکزی، قرآن و نفایس ، فرش و مردم شناسی را از برنامه های سه روزه این دانشجویان اعلام کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار