نماینده ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه های امروز نماز جمعه ی تبریز گفت: مشکلات اقتصادی ،بیکاری و گرانی ، مردم را نگران کرده است و دولت و مجلس باید هر چه سریعتر این مشکلات را رفع کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آیت الله مجتهد شبستری افزود: امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود : امام جمعه تبریز : مردم از وضع معیشتی جامعه گله مند هستندنمایندگان و دولت در تدوین برنامه توسعه ششم ، توجه بیشتری به  مشکلات اقتصادی و فرهنگی داشته باشند و وضع کنونی را ساماندهی کنند.
وی با اشاره به انتشار برخی سخنان در جامعه به ویژه در فضای مجازی درباره ی آشتی ملی تصریح کرد : به فرموده  مقام معظم رهبری ملت ایران  با یکدیگر قهر نیستند و راهپیمایی 22 بهمن امسال  نشانه  وحدت ملی در برابر یاوه گویی بیگانگان است.
خطیب نماز جمعه ی تبریز  افزود: اگر منظور از آشتی ملی  ،آشتی با فتنه گرانی است که در عاشورای 88 به مقدسات اهانت کردند ملت ایران هرگز با این افراد آشتی نخواهند کرد.
نماینده  ولی فقیه در آذربایجان شرقی به نشست کنفرانس حمایت از انتفاضه  فلسطین نیز اشاره کرد وگفت:کمرنگ کردن حمایت از آرمان آزادی قدس به عنوان ایجاد فتنه های جدید در منطقه است چرا که مقاومت فلسطین مانعی برای دستیابی به آرزوی از نیل تا فرات اسرائیل است.
آیت الله مجتهد شبستری بدرباره مواضع مشترک رژیم صهیونیستی ،ترکیه و عربستان سعودی در اجلاس مونیخ در تروریست معرفی کردن ایران هم گفت:مسببان اصلی این اتهام زنی ها اسرائیل و آمریکا هستندکه از جریان مقاومت اسلامی  در حلب سیلی محکم خورده اند.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد : مسئولان ترکیه افراد نامعلوم و دورویی هستند و در سوریه رفتار چندگانه از خود نشان دادند و  مقامات عربستان نیز افرادی ناپخته و نابالغ هستند که با اتهام به ایران معلوم نیست دنبال چه اهدافی هستند.
وی افزود:  متاسفانه مسئولان ترکیه اسم دولت خود را اسلام‌گرا گذاشته‌ اند اما در حقیقت رفیق دولت اسلام‌ ستیز شده اند.
وی افزود:با این حال ملت بزرگوار ایران با دشمن شناسی خود هر سال بیش از گذشته شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.