شاهرخ جعفری معتقد است که برگزاری حرفه‌ای بخش طراحی زنده لباس در این دوره با حضور افراد حرفه ای ، می تواند انگیزه‌های زیادی برای تولیدکنندگان را نیز فراهم کند.

مسابقه زنده امسال از جذابیت‌های زیادی برخوردار استبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از ستاد خبری ششمین جشنواره مد و لباس فجر، شاهرخ جعفری مدیر برند ایرانی «سله بن» بیان کرد: برگزاری حرفه‌ای بخش طراحی زنده لباس در این دوره با حضور افراد حرفه‌ای ، می‌تواند انگیزه‌های زیادی برای تولیدکنندگان را نیز فراهم کند. 
 
وی با بیان این مطلب افزود: حضور فعالان حرفه‌ای مد و لباس در این رویداد بزرگ، می تواند ظرفیت های ناشناخته این هنر- صنعت را افزایش دهد. 
 
جعفری ادامه داد: به عناون یک تولیدکننده معتقدم جشنواره فجر تواسنته مراحل پیشرفت را به تدریج طی کند و اکنون می تواند تاثیرگذاری قابل توجهی را در میان جامعه ایجاد سازد. 
 
مدیر برند ایرانی «سله بن» افزود: در سال گذشته شاهد بودیم که چه اندازه حضور طراحان حرفه ای توانست رابطه میان طراحان و تولیدکنندگان را افزایش دهد و در این دوره نیز در بخش طراحی لباس می‌توان حضور گروه های قدرتمندی را مشاهده کرد. 

این تولیدکننده حرفه‌ای لباس، گفت: این انتقاد به دوستانی که در جشنواره حاضر نیستند وارد است که با عدم مشارکت‌شان می توانند توانمندی‌های لباس ایرانی را از دید مخاطب پنهان سازند. 

ششمین جشنواره مد و لباس فجر سوم تا دهم اسفند در برج میلاد، برج آزادی و تالار وحدت برپاست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار