وزیر محیط زیست ایتالیا گفت: ابعاد جهانى محیط زیست همچون چالشى بزرگ همه دنیا را تهدید می‌کند و طورى به نظر می‌رسد که غلبه بر آن ناممکن به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعى باشگاه خبرنگاران جوان؛ گالتى وزیر محیط زیست ایتالیا در آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین المللى محیط زیست، گفت: ما باید به تمامى پرسش‌هاى به وجود آمده در ذهن مردم مثل آلودگى آب‌ها، هوا و گرماى بیش از حد زمین پاسخ دهیم.

وى ادامه داد: ابعاد جهانى محیط زیست همچون چالشى بزرگ همه دنیا را تهدید می‌کند و طورى به نظر می‌رسد که غلبه بر آن ناممکن به نظر می‌رسد. باید این موضوع را با هماهنگى و همکارى همگان حل کرد. حضور من در این مراسم نشانه عمق روابط ایران و ایتالیا است. 

گالتى اظهار داشت: در این هفته در رم پروژه‌اى در زمینه ساختارهاى پژوهشى در ایران و ایتالیا آغاز به کار کرده است که چیزى حدود ٣ میلیون یورو هزینه خواهد داشت. ما قائل به ایجاد یک نظام یکسان زیست محیطى هستیم. 

وزیر محیط زیست ایتالیا تصریح کرد: توسعه پایدار نمی‌تواند بدون همکارى شرکت‌هاى خصوصى و دولت‌ها برقرار شود و این همکارى لازم است تا بتوانیم محیط زیست را نجات دهیم و از کره زمین صیانت کنیم.

انتهاى پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار