اردبیل؛

افزایش 15 درصدی ورود مسافران نوروزی به پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۰ تا ۱۵ درصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی از نقاط مختلف کشور به شهرستان پارس‌آباد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر صمدی درجلسه ستاد استقبال از مسافران نوروزی پارس‌آباد اظهار داشت: در حال حاضرشهرستان پارس‌آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است که در این زمینه برنامه‌ریزیهای لازم انجام شده تا بتوانیم میزبانی شایسته و مناسبی از گردشگران نوروزی باشیم.

وی با بیان موقعیت کم نظیر گردشگری و سیاحتی شهرستان پارس‌آباد و تمهیدات انجام شده برای جذب و خدمات مسافران نوروزی گفت: علاوه بر مراکز اقامتی موجود در شهرستان،ستاد اسکان فرهنگیان با افزایش ظرفیت 15 واحد در محل شهرستان پارس‌آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی شده است.

صمدی بیان کرد: از مسئولان ادارات مربوطه انتظار می‌رودبا هماهنگی و همکاری لازم تمهیدات لازم را در این راستا به عمل آورند تا شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات‌رسانیها به مسافران و گردشگران ورودی به منطقه و مردم شهرستان باشیم که عملکرد ادارات و نهادها باید در این زمینه ارزیابی شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آبادبا برشمردن شرایط اقلیمی شهرستان افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال 10 تا 15 درصد سفر مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور به این شهرستان افزایش یابد که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با ارائه خدمات مناسب زمینه ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران در شهرستان را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.