جلالی در نشست خبری مطرح کرد:

کنفرانس حمایت از انتفاضه با وجود کارشکنی برخی جریانات منطقه‌ای با مشارکت چشم گیر برگزار شد

سخنگوی کنفرانس حمایت از انتفاضه گفت: با وجود کارشکنی‌هایی که برخی جریانات در منطقه انجام دادند،‌ مشارکت در این دوره از کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین خیلی خوب بود.

به گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، کاظم جلالی سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین شامگاه امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در نشست خبری پایانی کنفرانس با حضور اصحاب رسانه، برگزاری کنفرانس مذبور را موفقیت‌آمیز و از لحاظ سطح و تعداد شرکت‌کنندگان بالاتر از اجلاس‌های قبلی خواند و گفت: در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین 700 میهمان از 80 کشور دنیا از جمله 22 رئیس مجلس به همراه جمعی از نواب رؤسای مجالس و گروه‌های جهادی، رسانه‌ای،‌ اندیشمندان و طرفداران آرمان فلسطین حضور داشتند.

وی سخنرانی رهبر معظم انقلاب در افتتاحیه همایش را منشور مقاومت خواند و با تأکید بر اینکه این سخنرانی چشم‌انداز آینده مقاومت را تبیین می‌کند، به استقبال‌ها از آن اشاره کرد و اظهار داشت: میهمانان در سخنرانی‌ها و یا دیدارهای دوجانبه، بیانات مقام معظم رهبری در افتتاحیه کنفرانس را راهگشا، جامع و تقویت‌کننده روح مقاومت عنوان کردند که فصل جدیدی در جریان مقاومت خواهد گشود.

جلالی به برگزاری خوب 4 کمیته فرعی کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین با عناوین جوانان، مقاومت، پارلمانی‌ها و ان جی‌ او اشاره کرد و گفت: کوشیدیم ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه صرفاً به موضوع فلسطین اختصاص داشته باشد و تقید داشتیم که فقط به این موضوع بپردازیم تا احساس نشود که جمهوری اسلامی ایران فلسطین را دستاویزی برای مسائل دیگر می‌کند.

سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین با اشاره به اینکه پیش از برگزاری کنفرانس اطلاعات زیادی از آن منتشر نشد، علت این مسئله را تلاش جریانی در منطقه برای منصرف کردن کشورها از شرکت در کنفرانس ذکر کرد و تأکید کرد: با وجود کارشکنی‌هایی که برخی جریانات در منطقه انجام دادند،‌ مشارکت در این دوره از کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین خیلی خوب بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
برگزاری اینگونه همایشها درصورت پایبندی اعضاء به بندهای تصویب شده دراختتامیه اجلاس وعمل به آن میتواند تأثیر جدی داشته باشد
آخرین اخبار