مشهد؛

آگاهی از میزان دقیق تردد زائران در ایام نوروز خدمات زیربنایی را تسهیل می کند

با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی جلسه نصب و بهره برداری از سیستم های تردد شمار جهت آمارگیری برگزار شد.

آگاهی از میزان دقیق تردد زائران در ایام نوروز خدمات زیربنایی را تسهیل می کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسن واحدی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این جلسه  گفت: آگاهی از میزان دقیق تردد زائر به ویژه در ایام نوروز خدمات زیربنایی را تسهیل می کند.
وی بر لزوم تصحیح و تکمیل فرآیندهای مربوط به ثبت میزان تردد زائران تاکید کرد و افزود: دستگاه های تردد شمار در مبادی ورودی استان خراسان رضوی و شهر مشهد باید رفع نقص و در پردازش ارتقاء داده شود.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، گفت: اطلاعات مربوط به حمل و نقل ریلی، هوایی و پایانه های مسافر بری با توجه به ساماندهی، از صحت لازم برخوردار است.
وی با بیان این که آنچه که باید بیشتر مورد دقت نظر قرار گیرد تردد وسایل نقلیه شخصی است؛ افزود: دستگاه های تردد شمار، ورود و خروج لحظه ای تمام وسایل نقلیه را ثبت می کند که نتیجه این امر سبب کسب گزارش های تحلیلی ذی قیمت از میزان تردد زائر و به تبع آن تعریف خدمات ساختاری و پرهیز از دوباره کاری ها و صرف هزینه های گزاف می شود.
مبادی ورودی شهر مشهد مجهز به تعداد 60 دستگاه تردد شمار است که ورود و خروج انواع وسایل نقلیه را بر مبنای نوع پلاک ثبت می کند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار