برنامه های «ورزش ایران»،«دور عاشقان»،«سلام صبح بخیر» را در رادیو ایران دنبال کنید.

با برنامه های رادیو ایران همراه باشیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛برنامه های ورزش ایران،دور عاشقان،سلام صبح بخیر را در رادیو ایران دنبال کنید.
 
برنامه ورزش ایران ۱۱ مهر با حضور علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به بررسی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌پردازد.

ورزش ایران با اجرای محمد حسین معتمد هاشمی و تهیه کنندگی احسان زارع شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۹:۰۵ از رادیو ایران موج FM ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج AM ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های رادیو ایران در روز شهادت امام سجاد (ع)

ویژه برنامه‌های «دور عاشقان»، «حرفی از نام تو» و «نوای عشق» در سوگ امام سجاد (ع) از رادیو ایران پخش می‌شود.نوای عشق ۱۲ مهر ساعت ۲۰:۰۰ و ۱۳ مهر ساعت ۹:۰۰ صبح با اجرای علیرضا فتحی پور و حجت الاسلام کثیری به اهمیت جایگاه پیام رسانان عاشورا می‌پردازد.

دور عاشقان به تهیه کنندگی حسین معصومی نگاهی متفاوت به صحیفه سجادیه آن حضرت دارد و این برنامه با اجرای مهدی طهماسبی و کارشناسی حجت الاسلام محمد پویا ۱۲ مهر بعد از خبر ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود.

همچنین «حرفی از نام تو» ویژه برنامه دیگری است که به ارزش و منزلت صحیفه سجادیه بعد از قرآن و نهج البلاغه می‌پردازد.

سعید هنرمندی تهیه کننده این برنامه گفت: یکی از سلاح‌های مبارزه امام سجاد (ع) در دوران خود دعا بود ما سعی داریم در برنامه با حضور حجت الاسلام صدیقی و دکتر سعید طاووسی محقق و پژوهشگر تاریخ اسلام این موضوعات را بررسی کنیم.این برنامه با اجرای بتول نجفی ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو ایران موج FM ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج AM ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

باید به دنبال واقعی کردن نرخ ارز باشیم

 «محمدرضا پور ابراهیمی» در گفتگو با برنامه «سلام صبح بخیر» به بحث سیر نزولی نرخ ارز اشاره کرد و گفت: طی روز‌ها و ماه‌های گذشته شاهد افزایش لجام گسیخته نرخ دلار بودیم اگرچه از همان آغاز غیر واقعی بودن این ارقام قابل پیش بینی بود، اما دخالت نکردن بانک مرکزی در بازار نیز در این امر نقش مهمی ایفا کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اخیرا دخالت بانک مرکزی در این امر، افزایش بی رویه ارز را تا حدی کاهش داده است، افزود: یکی از وظایف و مسئولیت‌های مهم بانک مرکزی دخالت مستقیم در بازار طلا و ارز است و این اقدام در صورت تداوم می‌تواند طی روز‌های آینده قیمت طلا و ارز را به نرخ واقعی خود برساند.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا نوسانات نرخ ارز خواسته دولت برای مدیریت نقدینگی در بازار بوده یا خیر، گفت: دولت به عنوان بزرگترین مصرف کننده کالا و خدمات، از افزایش قیمت‌های ناشی از نوسانات ارز متضرر می‌شود و هزینه هایش بیشتر می‌شود؛ بنابراین این تلقی که افزایش نرخ ارز تمام و کمال به نفع دولت است، تلقی درستی نیست.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار