رئیس پلیس فتا خوزستان به شهروندان در خصوص کلاهبرداری و سودجویی برخی افراد با پیش فروش بلیت مسافرت های نوروزی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاهین حسنوند،رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز برخی افراد سودجو و کلاهبردار در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغ پیش فروش بلیت مسافرت‌های نوروزی کرده‌ که این تبلیغات کذب بوده و بیش تر برای به دام انداختن شهروندان و کلاهبرداری از آن ها است.

وی افزود: این افراد با درج مبالغی بسیار کمتر از مبلغ واقعی و با تطمیع کاربران اقدام به اخذ وجه از آنان می‌ کنند در حالی که از بلیت خبری نیست، لذا کاربران لازم است در هنگام خرید در فضای مجازی موارد امنیتی را به طور کامل رعایت کنند.

سرهنگ حسنوند بیان داشت: خرید بلیت از چنین کانال‌هایی فاقد امنیت بوده و ارائه بلیت از سوی آن ها هیچ تضمینی ندارد.

رئیس پلیس فتا خوزستان اظهار کرد: در صورتی که کانال‌‌های مذکور شما را به سوی سایتی هدایت کردند، آن سایت می‌بایست تمامی موارد مربوط به فروشگاه‌های مجازی را رعایت کند، اما سایت‌های مذکور بیشتر جعلی بوده و سایت فیشینگ است که اطلاعات حساب بانکی شما را به سرقت می‌برند.

وی به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان برای خرید پیش فروش بلیت مسافرت ‌های نوروزی از کانال و شبکه ‌های اجتماعی اقدام نکنند و برای خرید حتما از سایت های معتبر و اعلام شده اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار