پلیس فتا به فروشندگان مواد محترقه در فضای سایبر هشدار داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛براساس قانون،آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره و خرید و فروش آن در فضای سایبر ممنوع بوده و با گردانندگان این سایت ها برخوردهای قانونی صورت می گیرد.

اقدامات انتظامی در فضای سایبر آغاز شده است و با شناسایی سایت های فعال در زمینه آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره و فروش این مواد در فضای سایبر،با تشکیل پرونده برای گردانندان این سایت ها به مراجع قضائی معرفی می گردند.

متأسفانه برخی سایت ها در این فضا اقدام به آموزش ساخت مواد محترقه می کنند و خانواده ها باید در این خصوص مراقب فرزندان خود باشند چرا که عدم آشنایی کودکان با این مواد و آموزش ناقص سایت ها در این خصوص بسیار خطرناک است.

در سالهای گذشته افراد فراوانی دچار سانحه سوختگی شدهاند و در برخی موارد جان خود را در اثر ساخت مواد محترقه از دست داده اند.

در نهایت پلیس فتا از هموطنان درخواست می کند با مشاهده سایت های فعال در زمینه آموزش ساخت یا خرید فروش مواد محترقه می توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.irبخش تماس با ما گزارش نمایند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت ها صورت بگیرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار