شرکت ورایزن مبلغ پیشنهادی خود برای خرید یاهو را کاهش داد

شرکت «ورایزن» در پی حملات سایبری اخیر به یاهو، بهای پیشنهادی خود برای خرید این شرکت را 350 میلیون دلار کاهش داد.

حملات پی در پی هکرها به شرکت یاهو بهای این شرکت را کاهش دادبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، شرکت مخابراتی آمریکایی «ورایزن کامیونیکیشنز» روز سه‌شنبه اعلام کرد پس از اینکه یاهو هدف دو حمله عظیم سایبری قرار گرفت قیمت پیشنهادی خود برای خرید این شرکت را 350 میلیون دلار کاهش داده و به 4.48 میلیارد دلار رسانده است.

نهایی شدن قرارداد این دو شرکت که قرار بود در ماه ژوئیه صورت گیرد به دلیل افشای این دو حمله سایبری و ادامه یافتن مذاکرات دو طرف به تعویق افتاد.

به گفته یکی از افرادی که در جریان روند این مذاکرات است ورایزن پس از انجام تحقیقات و پی بردن به این مسئله که کاربران یاهو همچنان به آن وفادار هستند تصمیم گرفت مذاکرات را ادامه دهد و مدیر عاملان این دو شرکت روز یکشنبه پس از چندین هفته مذاکره قراردادی را با قیمت جدید ورایزن امضا کردند. با اینکه یاهو و ورایزن قرارداد را امضا کرده‌اند احتمالا نهایی شدن آن تا سه ماهه دوم سال 2017 به تعویق می‌افتد.

یاهو در ماه دسامبر اعلام کرد در بزرگترین حمله سایبری تاریخ، اطلاعات بیش از یک میلیارد نفر از کاربرانش در اوت 2013 در معرض خطر قرار گرفته است. این شرکت در ماه سپتامبر نیز برای بار دوم اعلام کرد دست کم 500 میلیون حساب کاربری این شرکت در سال 2014 هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار