به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) نمایشگاهی در دانشگاه آزاد مشهد گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه سیره حضرت زهرا(س) در دانشگاه آزاد مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: امروزه بیش از هر زمانی نیازمند توجه به سیره و معارف حضرت زهرا(س) هستیم و اگر  این سیره و روش حضرت زهرا(س) را سرلوحه زندگی مان قرار دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین نصیری افزود: حضرت زهرا(س) یک الگوی کامل هستند برای همه افراد جامعه که می توان درس ایثار و از خودگذشتگی از ایشان فراگرفت.

 وی ادامه داد:امروزه جوانان در محاصره تمام شبکه ها کانالهای ماهواره ای قرار دارند که‌ می خواهند مفاهیم مدنظر خودشان را به جوانان مان القا کنند و وظیفه ماست که‌ اگر بخواهیم نسل امروز و جوانان  با مفاهیم و معارف اهل بیت (ع) آشنا شوند باید در این زمینه کارهای فرهنگی انجام دهیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه در قالب هنری  با همکاری کانون مهدویت دانشگاه آزاد مشهد انجام شده  که‌ با زبان هنر مفاهیم دفاع از ولایت به صورت ملموس ارایه شده است.
 
دبیر کانون مهدویت دانشگاه آزاد مشهد نیز  با اشاره به اینکه دفاع از ولایت برای همه شیعیان واجب است و سرآمد مدافعان حریم ولایت حضرت زهرا(س) هستند، افزود: امیدواریم بتوانیم مفاهیم حفظ ولایت و دفاع از حریم ولایت را به مخاطبان القا کنیم
 
  علی جلالیان صداقتی افزود: این نمایشگاه شامل سه غرفه است که‌ در قالب کارهای نمایشی به این موضوع می پردازد.

این نمایشگاه تا سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برپاست و پذیرای بازدید علاقمندان است.

 انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.