دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: باید فردا به اردوی کردان برویم اما در صورتی که پولی به بازیکنان پرداخت نشود، این اردو فایده ای ندارد.

میلاد فراهانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتصاب مجدد بازیکنان نفت تهران و تمرین نکردن آن ها بیان کرد: امروز برای انجام کارهای شخصی به محل تمرین نرفتم اما متوجه شدم سایر بازیکنان هم به دلیل عمل نشدن وعده های مسئولان باشگاه، تصمیم گرفتند در تمرین شرکت نکنند که البته به آن ها حق می دهم.
 
وی افزود: باید فردا به اردوی کردان برویم اما در صورتی که بخشی از مطالبات بازیکنان نفت پرداخت نشود، این اردو فایده ای ندارد. قرار بود مسئولان باشگاه تا پایان بهمن 20 درصد دیگر از مبلغ قرارداد ما را پرداخت کنند اما تاکنون به قول های خود عمل نکرده اند.
 
فراهانی با اشاره به نتایج خوب تیم نفت در هفته های اخیر لیگ برتر بیان کرد: در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته ایم و در جام حذفی هم به فینال رسیدیم. بنابراین باشگاه باید به تعهدات خود عمل کند. طبق اطلاعی که من دارم بازیکنان تیم هایی که عمکلرد ضعیف تری نسبت به نفت داشته اند، حدود 50 تا 60 درصد مطالبات خود را دریافت کرده اند.
 
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم نفت به کار گرفته ایم اما اگر پولی نباشد، این تلاش ها بی فایده است. امیدوارم مسئولان باشگاه تا فردا بخشی از قراردادها را پرداخت کنند تا با انگیزه به اردوی کردان برویم.
 
دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران درباره کارت زرد غیر فنی ای که در بازی با ماشین سازی دریافت کرد، گفت: از این موضوع بسیار ناراحت هستم و اعتقاد دارم داور بازی نسبت به حرکت من و محمد دانشگر سخت گیر بود. به عنوان دروازه بان اجازه دارم که با مدافع تیمم حرف بزنم اما داور با نشان دادن کارت زرد بهمن و دانشگر، ما را از بازی بعدی نفت مقابل پرسپولیس محروم کرد.
 
 انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار