کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: کسانی که به دنبال رواج ایران هراسی بودند باید بدانند اکنون موج ترامپ هراسی است که در دنیا مطرح شده است.

//حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در گذشته جریان‌های رسانه‌ای مختلف با پشتوانه رژیم صهیونیستی و آمریکا موج اسلام هراسی و ایران هراسی را ایجاد کردند، اظهارداشت: اینها در تلاشند کشورهای عربی حاشیه خلیج‌ فارس و سایر کشورهای دیگر را وادار به خرید سلاح و تجهیزات خود کنند و این توهم را به آنان منتقل می‌کنند و برای توجیه این کار ایران را یک تهدید برای آنان معرفی می‌کنند.

کنعانی مقدم ادامه داد: رژیم صهیونیستی پس از تشکیل گروه‌های تروریستی همچون داعش و ترویج اسلام هراسی به دنبال رواج ایران هراسی بود، اما باید بدانند اکنون موج ترامپ هراسی است که در دنیا مطرح شده است.

این کارشناس مسائل سیاست خارجی تصریح کرد: بسیاری از کشورها، نخبگان و مردم آمریکا تصور می‌کنند ترامپ با اقدامات خود جهان را در آستانه جنگ قرار می‌دهد براین اساس باید کنش‌های سیاسی که منجر به اتفاقاتی همچون 11 سپتامبر می‌شود را کنترل کرد تا بهانه آمریکا برای دخالت نظامی در منطقه سلب شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار