معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان، گفت: فدراسيون ووشو در سال هاي اخير با کسب موفقيت و افتخارات متعدد توانش را اثبات کرده است.

داورزني: ووشو توان خود را اثبات کرده استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو؛ مجمع عمومي فدرراسيون ووشو، امروز (دوشنبه) با حضور دکتر «مهدي علي نژاد» رئيس فدراسيون، «محمدرضا داورزني» معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان، «شاهرخ شهنازي» دبير کل کميته ملي المپيک، «احمد گواري» رئيس دفتر امور مشترک فدراسيون ها و اعضاي مجمع برگزار شد.
 
در ابتدا رئيس فدراسيون ووشو ضمن خير مقدم به حاضرين، توضيحاتي در خصوص موفقيت هاي اين رشته ورزشي در سال هاي 94 و 95 ارائه کرد.
 
وي در ادامه به برنامه هاي استعداديابي فدراسيون ووشو در سايه حمايت هاي وزارت ورزش و جوانان، برگزاري ليگ هاي فدراسيون و مسابقات قهرماني کشور اشاره کرد و گفت: در مجموع مسابقات قهرماني کشور در رده هاي سني جوانان و بزرگسالان در مجموع دو بخش مردان و زنان، 31 استان به مدال دست يافتند که اين مساله نشان از گستردگي ووشو در کشور دارد.
 
رئيس فدراسيون ووشو با قدرداني از حمايت هاي وزارت ورزش و کميته ملي المپيک، گفت: ووشو در بازي هاي آسيايي، مسابقات قاره اي و جهاني همواره مدال آور بوده و اکنون بازي هاي کشورهاي اسلامي و سپس بازي هاي آسيايي را پيش روي دارد و نياز به حمايت بيشتر وزارت و کميته داريم تا با قدرت به کارمان ادامه دهيم.
 
در ادامه طراز مالي سال 94 فدراسيون از سوي خزانه دار فدراسيون قرائت و مورد تصويب مجمع قرار گرفت.
 
همچنين برنامه عملياتي و بودجه سال 96 فدراسيون هم از سوي اعضاي مجمع تصويب گرديد.
 
سپس دکتر داورزني معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان با قدرداني از تلاش هاي مسئولان و دست اندرکاران فدراسيون ووشو، گفت: ووشو در سال هاي گذشته و بعد از اينکه به فدراسيون مستقل تبديل شد، افتخارات ارزشمندي در آسيا و جهان کسب کرد و در عرصه بين المللي توانش را نشان داد.
 
وي گفت: اين فدراسيون افتخارات زيادي را دو بخش زنان و مردان کسب کرده است و آرزوي توفيقات بيشتر در مسابقات سال آينده براي قهرمانان اين رشته دارم.
 
داورزني در ادامه ابراز اميدواري کرد تا رشته ووشو به زودي در بازي هاي المپيک حضور يابد تا در اين عرصه نيز افتخار آفريني کند.
 
معاون وزارت ورزش و جوانان تاکيد کرد: اميدوارم همانقدر که ووشو در عرصه هاي آسيايي و جهاني موفقيت داشته است با استراترژي خود، اين موفقيت ها را در آينده استمرار و ارتقاء دهد. البته، بدون ترديد اگر برنامه اي نبود، موفقيتي کسب نمي شد و برنامه چهار سال آينده اين فدراسيون نشان مي دهد که به توسعه و افزايش افتخارات نگاه ويژه اي دارد.
 
وي در خصوص مشکلات مالي فدراسيون ها، گفت: در اين زمينه اگر تمام نگاهمان به دولت باشد، بايد بدانيم که ظرف دولت در ورزش محدوديت هايي دارد که بايد پنجاه فدراسيون را تامين کند و طبيعي است با اتکاء به منابع دولتي، نمي توان تحرک جدي تري داشت.
 
وي با اشاره به اينکه ووشو در اين چند سال با بهره گيري از ظرفيت هاي موجود در کشور، اقدامات ارزشمندي انجام داده است، گفت: وزارتخانه وظايف خود را براي همراهي و کمک به فدراسيون ها پيگيري مي کند و در کنار فدراسيون ووشو نيز خواهد بود.
 
معاون توسعه ورزش قهرماني تاکيد کرد که فدراسيون هاي ورزشي در کنار مباحث قهرماني، مي توانند در بازاريابي نيز با تلاش و برنامه ريزي عملکرد موفقي داشته باشند.
 
در پايان فدراسيون ووشو از هيات هاي اصفهان، سمنان و خراسان رضوي به عنان سه هيات برتر ووشوي کشور قدرداني کرد.
 
هداياي هيات هاي برتر از سوي دکتر داورزني و مهندس شهنازي به آنان اهداء شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار