اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی منجر به کشف 487 گرم مواد مخدر از نوع هرویین و دستگيری 24 متهم شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی منجر به کشف 487 گرم مواد مخدر از نوع هرویین و دستگيری 24 متهم شد.
سرهنگ "حسین براری" در تشريح اين خبر بيان داشت: به دنبال دریافت اخباری مبني بر فعالیت گسترده خرده فروشان مواد مخدر در محلات فقیرنشین شهرستان کنگاور، بررسي موضوع در دستور کار انتظامی اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کارهاي اطلاعاتي و هماهنگي با مقام قضائي طی عملیات ضربتی در چندین منطقه، 22 مرد و دو زن خرده فروش موادمخدر را دستگیر و 487 گرم موادمخدر از نوع هرویین را از آنان کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بیشتر متهمان دستگیر شده سابقه کیفری دارند، خاطرنشان کرد: این افراد جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ براری یادآور شد: پدیده شوم اعتیاد، تنها به فرد معتاد آسیب نمی زند بلکه خانواده و اطرافیان وی را هم گرفتار این معضل می کند، لذا پلیس شهرستان برای برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.