پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان در مقابل زیمباوه،بانک مرکزی افغانستان اعتبار پول‌‌های کاغذی فرسوده را تمدید کرد،...از پربازدیدترین اخبار صفحه افغانستان باشگاه خبرنگاران است.

پربازدیدترین اخبار صفحه افغانستان باشگاه خبرنگارانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، سرخط روزنامه‌های افغانستان،نرخ مبادله افغانی در برابر ارزهای خارجی،پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان در مقابل زیمباوه،بانک مرکزی افغانستان اعتبار پول‌‌های کاغذی فرسوده را تمدید کرد،کنسل شدن سفر وزیر دفاع آمریکا به دلیل شرایط نا مساعد جوی به کابل و ... از پربازدیدترین اخبار صفحه افغانستان باشگاه خبرنگاران است.


نرخ مبادله افغانی در برابر ارزهای خارجی؛ دوشنبه 2حوت

بانک مرکزی نرخ مبادله افغانی در مقابل سایر ارزها را اعلام کرد.

پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان در مقابل زیمباوه

تیم ملی کریکت افغانستان تیم زیمباوه را با تفاوت ۵۴ دوش در خانه‌اش شکست داد.


بانک مرکزی افغانستان اعتبار پول‌‌های کاغذی فرسوده را تمدید کرد

بانک مرکزی افغانستان اعتبار پول‌‌های کاغذی نامناسب را پنج ماه دیگر تمدید کرده و تا آخر ماه اسد سال پیشروی خورشیدی فرصت داده است شهروندان پول‌‎های نامناسب‌‎شان را تبدیل کنند.

کنسل شدن سفر وزیر دفاع آمریکا به دلیل شرایط نا مساعد جوی به کابل

جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا به دلیل شرایط نامساعد جوی سفرش را به کابل کنسل کرد.




تروریستانی که پاکستان را هدف قرار می دهند در داخل آن کشور متولد شده اند

رییس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان می گوید که گروه های تروریستی که پاکستان را هدف قرار می دهند در داخل آن کشور متولد شده و موقف افغانستان در مبارزه با تروریزم هیچ تغییری نکرده است.

کشته شدن ده نفر بر اثر پرتاب بمب دستی به داخل یک خانه در لغمان

بر اثر پرتاب بمب دستی از سوی افراد نامعلوم به داخل یک خانه در ولسوالی بادپش ولایت لغمان ۱۰ عضو یک خانواده کشته‌شده و ۴ تن دیگرشان هم زخمی شده‌اند.

762 کودک در مراکز اصلاح و تربیت افغانستان

وزارت عدلیه افغانستان اعلام کرده است که به تعداد 762 کودک دختر و پسر در سراسر افغانستان در مراکز اصلاح و تربیت نگهداری می‌شوند.

خروج نظامیان انگلیس از افغانستان تبعات منفی برای اروپا به دنبال دارد

وزیر دفاع انگلیس گفت که نظامیان این کشور باید در افغانستان حضور داشته باشند تا پناه‌جویان افغانستانی به اروپا هجوم نیاورند.

فرزند مهمترین گروه مخالف دولت پاکستان کشته شد

برخی منابع اعلام کردند که «نجیب الله سواتی» پسر «ملا فضل الله» سرکرده تحریک طالبان پاکستان در حمله وزیرستان شمالی این کشور کشته شده است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار