سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهرگفت: انجمن صنفی خبرنگاران با هدف رفع مشکلات خبرنگاران این شهرستان تاسیس می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛پریسا مصطفایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر اظهار کرد: با هدف رفع مشکلات خبرنگاران این شهرستان، ارتقای سطح کیفی عملکرد آنها، رسیدگی به درخواست‌ها و مطالباتشان و همچنین ایجاد همدلی و تعامل بیشتر بین این قشر مقرر شد انجمن صنفی خبرنگاران ماهشهر تأسیس شود.

وی ادامه داد: به همین منظور یکی از خبرنگاران این شهرستان به عنوان نماینده این اداره برای هماهنگی‌های لازم بین اصحاب رسانه و تشکیل انجمن مذکور تعیین شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم به زودی این انجمن راه‌اندازی و اهدافی که از تأسیس آن دنبال می‌کنیم محقق شود.

مصطفایی متذکر شد: نقش و تأثیر رسانه بر توسعه و پیشرفت جامعه غیر قابل انکار است و این در حالی است که خود قشر خبرنگار با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی یادآور شد: مشکلات معیشتی، عدم وجود امنیت شغلی، مشکلات بیمه و ... عمده‌ترین مسائل و معضلاتی است که خبرنگاران با آن مواجه هستند و باید برای رفع این مشکلات فکر چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: این اداره با راه‌اندازی انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان تلاش دارد بخشی از مطالبات و خواسته‌های به حق این قشر را پیگیری و محقق کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار